Dzień Informacji, Promocji i Marketingu na UAM
Wydarzenie, rozpoczyna się 11-05-2010
Aula Lubrańskiego, Coll. Minus (Ul. H. Wieniawskiego 1), Godz. 900-1500

Dzień Informacji, Promocji i Marketingu na UAM ma służyć społeczności akademickiej naszej Uczelni do zapoznania się z najnowszymi trendami marketingu akademickiego w opiniach ekspertów i z bieżącymi działaniami takich jednostek jak m.in. Biuro Informacji i Promocji, Rzecznik Prasowy, Uniwersyteckie Studio Filmowe, Życie Uniwersyteckie, Uniwersytecki System Informacji oraz ich planami na najbliższą przyszłość.
Spotkanie będzie miało formułę przeglądu najlepszych praktyk marketingowych realizowanych na Wydziałach i przez organizacje studenckie oraz umożliwi wymianę doświadczeń. 

Część I
Prezentacje dot. polityki promocyjnej Uczelni i współpracy z Miastem

Część II
Marketing akademicki w Polsce i na Świecie

Część III
Przykłady najlepszych praktyk public relations na Wydziałach UAM

Część IV
Panel dyskusyjny ekspertów

Część V
Prezentacja Lip-Dub UAM

Organizator:

  • Biuro Informacji i Promocji UAM


Udostępnij:

Share on Google+

Informację wprowadził/a: Paweł Wojciechowski

© Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań | tel. centrala +48 (61) 829 40 00, NIP: 777-00-06-350, REGON: 000001293

Ten serwis używa plików "cookie" zgodnie z Polityką Cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza jej akceptację.